Mobilā versija
+2.0°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
20. augusts, 2015
Drukāt

50 ieteikumi notievēšanai. Slaids augums bez mocībām un badošanās! (1)

Foto - FotoliaFoto - Fotolia


Kļūt slaidāka un tievāka laikam gan sapņo ikviena sieviete. Ceram, ka šie 50 vienkāršie padomi, ko iesaka angļi, palīdzēs jums tikt vaļā no nepatīkamajām tauku rezervēm uz vēdera un gurniem.

1. Ēdiet šķiedrvielām bagātu pārtiku, piemēram, ar mizu vārītus kartupeļus, pupas, zirņus, diedzētus graudus, klijas.

2. Lasiet informāciju uz produktu iepakojuma etiķetēm. Izvēlieties tos produktus, kur norādīts iespējami mazākais kaloriju daudzums un tauku saturs. Ielāgojiet, ka šī informācija tiek 100 g produkta.

3. Nelietojiet uzturā cukuru un konditorejas izstrādājumus – tie mudž no kalorijām.

4. Centieties izvairīties no dažādām piedevām – mērcēm kečupiem – tajās ir daudz slēpto kaloriju.

5. Izkāpiet no transporta līdzekļa vienu vai divas pieturas ātrāk, nekā tas jums nepieciešams, un līdz mājām soļojiet raitā solī.

6. Ejot ciemos, mugurā velciet drēbes, kuras fiksē vidukli, lai jūs laikus varētu saprast, ka atkal draud pārēšanās.

7. Pirms ejat iepirkties – paēdiet! Ja būsiet izsalkusi, jūs nopirksiet vairāk, nekā spēsiet apēst.

8. Pirms ēdienreizes izdzeriet vienu glāzi remdena ūdens. Tas dos pilnuma sajūtu kuņģim. Turklāt ir pierādīts, ka bieži vien slāpes mēs neatšķiram no bada sajūtas.

9. Aizmirstiet par krekeriem, čipsiem un cepumiem. Tajos ir vairāk kaloriju nekā saldējumā.

10. Mācieties baudīt ēdienu – nesteidzoties, kārtīgi visu sakošļājot. Steidzoties jūs apēdīsiet vairāk, nekā tas jums nepieciešams, un pēc tam mocīsieties ar smaguma sajūtu kuņģi.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Bija stāsts par arbūzu un meloni. Un tur dietoloğe teica, ka ēdot arbūzu varot pieņemties svarā. Par cik man pārāk zems svars, tad nolēmu izmēğināt šo brīnumlīdzekli, bet pēc divām nedēļām -2kg. 🙁

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturēJā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+