Mobilā versija
-2.0°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Svētdiena, 11. decembris, 2016
13. maijs, 2015
Drukāt

FOTO: Kā iesildīties pirms brīvdabas sportiskām aktivitātēm

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Līdz ar īsti pavasarīga laika iestāšanos pilsētā pieaug sportotāju skaits. Brīvdabas sportošanas sezonu ar pareizu iesildīšanos Nike Run Club trenera Arņa Ozoliņa vadībā iesākuši arī tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce un TV ētera personība Armands Simsons. Abiem ir īpaša motivācija būt labā sportiskā formā, jo sestdien, 16.maijā, Rīgā Armanda Simsona vadībā norisināsies ikgadējā Mājsaimnieču olimpiāde, kurā šogad meklēs sportiskāko mājsaimnieci.

Bet kā tad vislabāk sagatavoties sportiskām aktivitātēm brīvā dabā? Par to stāsta treneris Arnis Ozoliņš: «Vienmēr ieteicams iesildīt gan muskuļus, gan saites, veicot dažādus lokanības un stiepšanās vingrinājumus. Katrs var izvēlēties sev ērtāko veidu – vai sākt no ķermeņa lejasdaļas vai otrādi, bet galvenais censties iesildīt muskuļu grupas, kas tiks visvairāk nodarbinātas. Dodoties skriet vai velo izbraucienā, galvenā slodze ir uz kāju muskulatūru, tādēļ to vajadzētu iesildīt visvairāk. Papildus muguras muskulatūras, sānu un roku iesildīšana par sliktu nenāks».

Viens no iesildīšanās vingrinājumiem apakšstilbu un Ahileja saites iesildīšanai/iestiepšanai – ar taisnām rokām atspiesties pret jebkādu virsmu, pārmaiņus pa vienai kājai izstiept uz aizmuguri un pielikt papēža daļu pie zemes. Tādējādi tiek iestiepts gan apakšstilbs, gan Ahileja saite.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+