5. Tiltiņš. Foto – Matīss Markovskis

Samanta Tīna izmēģina vingrojumus apjomīgam un tvirtam dibentiņam 0

Pašlaik daudzviet pasaulē teju par kultu kļuvusi tiekšanās pēc apjomīga un tvirta dibena, ar kādu lepojas daudzas slavenības, piemēram, dziedātājas Dženifera Lopesa, Bejonse (Beyonce) un Nikija Mināža, kā arī realitātes šovu zvaigzne un ballīšu lauvene Kima Kardašjana.

VIDEO. Vai vasara vispār būs? Bricis par laikapstākļiem maijā un jūnijā
“Policijai ir zināma Rīgas domes amatpersona, kura lika ar traktoru novākt ziedus!” Golubeva meklē citus vainīgos
“Tas nekas, ka Latvija NATO, te ir daudzi, kuri Putina tankus sagaidītu ar sajūsmu,” uzskata krievu miljonārs Čičvarkins
Lasīt citas ziņas

Arī Latvijas fitnesa klubi piedāvā fitnesa programmu Brasilian Butt*, kas sola uzlabot sēžamvietas formu.

Aicinājām vienu no izskatīgākajām un sievišķīgākajām latviešu dziedātājām Samantu Tīnu Poļakovu to izmēģināt.

CITI ŠOBRĪD LASA

36,6 °C konsultante INETA MIŠKUNA, fitnesa trenere sporta klubā Veselības fabrika

“Fitnesa programmā Brasilian Butt uzsvars likts uz sieviešu galveno problēmzonu – augšstilbu, sēžamvietas un vēdera – aprišu un tvirtuma uzlabošanu. Vingrojumi stiprina muskuļus un palīdz atbrīvoties no liekajiem kilogramiem,” skaidro Ineta Miškuna, kura ir fitnesa trenere, kā arī aerobikas nodaļas vadītāja Latvijas Universitātes Sporta servisa centrā. Viņa palīdz sevi uzturēt formā Latvijas Nacionālā teātra aktieriem un trenē universitātes karsējmeiteņu komandu.

“Nosaukums Brasilian Butt dots tāpēc, ka nodarbībās daudz izmantoju gurnu apļošanu, kas vairāk raksturīga karstasinīgajām brazīlietēm, nevis samērā atturīgajām latvietēm. Programmā centos iekļaut pēc iespējas vairāk sievišķīgu kustību, lai daiļā dzimuma pārstāves nodarbībā var gūt arī pozitīvas emocijas. Fitnesa programmas mērķis nav iegūt tik apjomīgu sēžamvietu kā brazīlietēm, jo ar vingrošanu vien tas nemaz nav iespējams. Šīs ķermeņa daļas lielumu lielā mērā nosaka gēni. Ja no dabas dibens ir mazs, to iespējams palielināt, vien lietojot speciālo sportistu uzturu (proteīnu kokteiļus) muskuļu masas audzēšanai un veicot spēka vingrojumus, izmantojot lielus svarus. Bet ļoti šaubos, vai sievietei tas tiešām ir vajadzīgs. Galvenais, lai dibens ir formīgs un tvirts.

Nodarbības pirmajā daļā uzsvars likts uz sēžas un augšstilbu, bet otrajā – uz vēdera preses un muguras muskulatūras stiprināšanu un attīstīšanu. Ar vienu nodarbību nedēļā pilnīgi pietiek visa ķermeņa uzturēšanai formā, jo, lai gan vairākums vingrojumu ir vērsti uz jau minētajām zonām, tiek trenēti gandrīz visi muskuļi. Lielākoties gan cilvēki vēlas fitnesa klubu apmeklēt vismaz divas reizes nedēļā. Vienmēr esmu uzsvērusi, ka nevajag gadiem turēties pie vienas fitnesa programmas, bet iet uz dažādām nodarbībām, turklāt tās ik pa laikam mainīt. Citādi ķermenis pierod pie konkrētās slodzes un figūras attīstība apstājas.

Brasilian Butt nodarbības, protams, apmeklē ļoti dažāda vecuma sievietes, jaunākajai dalībniecei ir 16, vecākajai – 62 gadi. Reiz izmēģināja arī kāds vīrietis kopā ar sievu. Izskatījās, ka bijis dejotājs: pārsvarā stiprā dzimuma pārstāvji nekustas tik plastiski, taču vērot viņa kustības bija bauda. Grozīja gurnus tik graciozi, kā daža sieviete nespēj. Viņa klātbūtne nodarbībai piešķīra citu asumu. Programmā Brasilian Butt ir ļoti daudz dažādu vingrojumu. Šoreiz 36,6 °C lasītājiem piedāvāju vingrojumus ar vienreizlietojamiem šķīvīšiem, lai būtu kaut kas neierasts. Tie rada papildu slodzi. Šķīvīšu vietā var izmantot arī divas stingras, piemēram, filca, drāniņas, galvenais, lai materiāls slīd. Nodarbībā izmantojam arī cita veida inventāru, piemēram, bumbu, gumiju, smaguma stieni un hanteles.”

1. Slidošana

Sākumstāvoklis (a): kājas gurnu platumā, katras pēdas priekšējā daļa (spilventiņš) uz vienreizlietojamā šķīvīša, bet papēdis uz grīdas, mugura taisna, vēders ievilkts. b) Slīdam ar labo kāju sānis, pārnesot svaru. c) Pievelkam kāju atpakaļ. Kreisās kājas pēda jānotur uz vietas.
Pēc tam slīdam sānis ar kreiso kāju. Izpildām 16–24 reizes ar katru kāju.

Trenē augšstilba iekšējo un ārējo daļu, kā arī līdzsvaru.

 

* No angļu valodas – brazīliešu dibens.

2. Izklupiens uz ledus

Sākumstāvoklis (a): kājas gurnu platumā, katras pēdas priekšējā daļa uz šķīvīša, bet papēdis uz grīdas, mugura taisna, vēders ievilkts, rokas uz gurniem vai paceltas sānis, lai vieglāk noturēt līdzsvaru. b) Slīdam ar labo kāju maksimāli atpakaļ, nostājoties izklupienā. 
c) Virzām aizmugurē novietoto kāju sānis. d) Pēc tam slidinām atpakaļ, atgriežoties izklupienā. e) Pievelkam klāt aizmugurē esošo kāju, atkal ieņemot sākumstāvokli. Aizmugurē novietotās kājas pirkstgals stingri jāspiež pie šķīvīša un jānotur uz tā. Pēc tam atkārtojam vingrojumu, slīdot uz aizmuguri ar kreiso kāju. Izpildām 16–24 reizes ar katru kāju.

Stiprina augšstilbu, sēžas un ikru muskulatūru, kā arī līdzsvaru.

3. Plati un kopā

Sākumstāvoklis (a): kājas gurnu platumā, katras pēdas priekšējā daļa uz šķīvīša, bet papēdis uz grīdas, mugura taisna, vēders ievilkts, saliektas rokas paceltas sānis. b) Atraujot papēžus no grīdas, izslīdam ar abām kājām sānis, vienlaikus rokas savienojot virs galvas. c) Stāvot uz pirkstgaliem, savelkam kājas kopā.Izpildām 16–24 reizes. Trenē augšstilba iekšējo un ārējo daļu, kā arī līdzsvaru.

4. Pusapļu zīmēšana

Sākumstāvoklis (a): balstā uz elkoņiem (vieglāks variants – uz taisnām rokām), ķermenis taisns, katras kājas pirkstgals uz šķīvīša, skatiens vērsts uz leju, vēders ievilkts. b) Neatraujot no grīdas, labo kāju izvēršam sānis, ar šķīvi uz grīdas it kā zīmējot pusapli. Ķermenis visu laiku jānotur stingrs un taisns. c) Pievelkam kāju atpakaļ.
 Pēc tam zīmējam pusapli, slidinot kreiso kāju sānis. Izpildām 12–20 reizes. Stiprina vēdera, plecu, muguras un kāju muskulatūru.

5. Tiltiņš

Sākumstāvoklis (a): balstā uz rokām sēdus, gurni atcelti, katrs papēdis uz šķīvīša, skatiens vērsts uz priekšu, zods dūres attālumā no ķermeņa, vēders ievilkts. b) Slīdam ar kājām uz priekšu, iztaisnojot gurnus uz augšu. c) Slīdam ar kājām atpakaļ, atgriežoties sākumstāvoklī. Izpildām 16–24 reizes.Trenē roku, plecu, kāju, sēžas, ikru muskulatūru. (Plus vajadzētu ielikt kaut vienu bildi no nodarbības).

Ekspresintervija ar Samantu Tīnu

Kāds ir pirmais iespaids par vingrojumu programmu Brasilian Butt?

Patika, ka bija ļoti daudz sievišķīgu kustību, piemēram, dažāda gurnu apļošana. Sievietes dzīvesbiedra klātbūtnē vai uz deju grīdas kautrējas atraisīt savu sievišķību, tāpēc Brasilian Butt nodarbības varētu būt lieliska iespēja pārvarēt nedrošību. Šeit tā dara visas, tāpēc nav jājūtas neērti, var atbrīvoties. Domāju, šādu nodarbību apmeklējums noteikti ceļ pašapziņu, attīsta kustību plastiskumu. Ļoti interesanti šķita vingrojumi ar vienreizlietojamiem šķīvīšiem. Iepriekš neko tādu nebiju darījusi.

Vai kaut kas arī nepatika? Nodarbības pirmā daļa bija ļoti intensīva, ātri iekarsu, bet otrajā daļā, kad nometāmies uz vingrošanas paklājiņiem, vienubrīd kļuva vēsi. Taču ar mani tā noticis bieži. Iespējams, tas saistīts ar to, ka nodarbojos ar EMS fitnesu, kas nozīmē ļoti intensīvu slodzi no nodarbības sākuma līdz beigām.

Kurus muskuļus juti?


Visvairāk, protams, darbojās augšstilbu un dibena muskuļi, uz kuru nostiprināšanu šī vingrojumu programma ir vērsta. Daudzām sievietēm problēmzona ir stilbu iekšpuse – šo vietu ir diezgan grūti padarīt slaidāku un tvirtāku. Nav daudz vingrojumu, ar kuriem kārtīgi izkustināt stilbu iekšpuses muskuļus. Iepriecināja, ka nodarbības laikā vairākkārt jutu spēcīgu slodzi uz tiem, piemēram, stāvot uz šķīvīšiem, abas kājas vienlaikus bija jāslidina sānis un pēc tam kopā.

 

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
Valdis Keris: Veselības ministra katra diena amatā ir kā nagla veselības nozares zārkā
Ko mēs zinām par miegaino narkolepsijas rēgu
Risinājumi īslaicīgu sāpju mazināšanai mājas apstākļos
Rada virtuālo asistentu medicīnas iestādēm. Kā tas palīdzēs mūsu ārstiem?
VIDEO. Vai vasara vispār būs? Bricis par laikapstākļiem maijā un jūnijā
“Policijai ir zināma Rīgas domes amatpersona, kura lika ar traktoru novākt ziedus!” Golubeva meklē citus vainīgos
“Tas nekas, ka Latvija NATO, te ir daudzi, kuri Putina tankus sagaidītu ar sajūsmu,” uzskata krievu miljonārs Čičvarkins
“Diemžēl man ir sliktas ziņas visiem mūsu skatītājiem…” Rajevs par notikumiem Mariupolē
“Es, cilvēks, kurš dzimis Sibīrijā un kuram kabatā represēto apliecība?” Krištopans atbild uz pārmetumiem par viņa partijas nostāju
Lasīt citas ziņas

Sadarbības projekts
Kādi mēdz būt iemesli matu izkrišanai
Trīs mutes higiēnas vaļi jeb mutes dobuma higiēnas minimums
„Mēness aptiekas” komanda Rimi Rīgas maratonā skries kopā ar Bērnu un jauniešu parasporta apvienības jauniešiem
Galveno nosacījumu komplekss ikdienas sportošanai, nekaitējot locītavām
Kā jauninājumi ērtībai pamazām top par ierastu ikdienu aptiekā
Ja locītavas smeldz no pārslodzes
Piens, lakrica vai šokolāde. Ar ko varētu konfliktēt tavas zāles
Mēness aptieka: Visbiežāk iedzīvotājiem ārsta palīdzība nepieciešama sadzīves un sporta traumu dēļ
Labestības tablete ikvienam
Vai uzturs apgādā ar visu, kas tavam organismam vajadzīgs?
Sāp mugura. Tableti, ortozi, masāžu vai tomēr pie ārsta
Atzīmējot Latvijas olimpiskā un paralimpiskā sporta sasniegumus
Kāpēc D vitamīns ir visbiežāk apspriesto uztura bagātinātāju topā
„Niez acis, tek deguns, moka šķavas? Iespējams – putekšņu alerģija jeb polinoze
Vairāk nekā puse galvas un muguras sāpes novērš ar bezrecepšu medikamentiem, nevis dodas pie ārsta
Mēness aptieka: Visvairāk bēgļiem no Ukrainas un karadarbībā cietušajiem ziedo līdzekļus ar organizāciju starpniecību
Ceļotāja pirmās palīdzības komplekts
6 padomi, lai āda pavasarī nebūtu sausa
Starptautisks ilgtspējas indekss apliecina „Mēness aptiekas” līderību farmācijas nozarē
5 iemesli, kādēļ iekļaut ēdienkartē olas
Kādēļ graudaugi ēdienkartē tik svarīgi
50 skolēni visā Latvijā iepazīst “Mēness aptieku” farmaceitu ikdienas darbu
Sāpes sprandā… Sildošu ziedi vai parasto?
6 universāli padomi acu veselībai pavasarī
Kā mūsdienu farmācijā izmanto mājas dakteri – alveju
pateikt “nē” pagurumam pavasarī
Riska faktori un risinājumi jutīgiem zobiem
Visiem “Repharm” farmācijas uzņēmumu darbiniekiem ir iegādāta veselības apdrošināšanas polise
Mundruma avots – diedzēti graudi un sēklas
10 signāli, lai nieru luksoforā iedegtos sarkana gaisma
Regulāri aizmirstais piedegušais katliņš uz plīts ir signāls, ka vajadzīga konsultācija. Kā saglabāt atmiņu?
risināt miega traucējumus? Atbild psihiatrs Elmārs Tērauds
Ētera personība iesaka: Ja gribas lustīgu noskaņojumu, salasiet tējai sauju kļavas ziedu!
Galveno nosacījumu komplekss ikdienas sportošanai, nekaitējot locītavām
Statistika nav iepriecinoša – Latvijā sastopamas trīs bīstamas ērču sugas
Jaunas ziņas par AIDS: viens no karavīriem nogalinātas šimpanzes sadalīšanas laikā viegli savainojies un inficējies
Valdis Keris: Veselības ministra katra diena amatā ir kā nagla veselības nozares zārkā
Apkure dārga, pārtikas cenas aug, iedzīvotāji ir pamatīgas bedres priekšā, bet valdībai nav izdzīvošanas plāna
“Es, cilvēks, kurš dzimis Sibīrijā un kuram kabatā represēto apliecība?” Krištopans atbild uz pārmetumiem par viņa partijas nostāju
FOTO. Ambera Hērda tiesā atzinusies, ka tomēr neziedoja labdarībai 7 miljonus, ko saņēma no Depa, tomēr pie tā vainīgs esot tieši viņš
Skatītāja neizpratnē: “No latviešu valodas ne smakas! Daugavpils viesnīcas TV tikai krievu kanāli!”
VIDEO. “Plēsēji te ir bijuši?”: Baibu Sipenieci-Gavari no rīta mājās sagaida nepatīkams pārsteigums
Aija Šmidre: Man ir kauns, ka Latvijā joprojām eksistē nepilsoņu pases
VIDEO. Kurzemē kādas ģimenes mājā apmetusies vāvere ar sešiem mazuļiem
Nosauc ceļu posmus, pa kuriem no 20.maija varēs braukt ar 110 km/h ātrumu
VIDEO. Vai vasara vispār būs? Bricis par laikapstākļiem maijā un jūnijā
Apinis: Kariņ, ļauj Pavļutam turpināt Golubevas darbu, paņems vēl Juhņēviču līdz, lai vada dzeloņdrāšu iepirkuma biroju
Gaidāms ļoti liels finansiālais šoks, miljoniem cilvēku kļūs nabadzīgāki – brīdina Anglijas Bankas vadītājs
Bijušais iekšlietu ministrs Gulbis: Golubevai nevajadzēja pamest valsti
FOTO. “Tērps pa tiešo no Maskavas pasūtīts?”: Jolantas Gulbes-Paškevicas apģērbs soctīklos izraisa “vētru”
Sēj salātus, stāda zemenes un vasaras puķes. Kas darāms dārzā no 17. līdz 23.maijam?
“Ruka kungs šobrīd ir vairāk nobažījies par savu vietu,” Kreituse komentē šī brīža “politisko vētru” pēc 9. maija
VIDEO. “Viņiem jāsaprot, ka šausmīgā Krievija ir blakus!”: TV kanālā “Pervij kanal” izteikti draudi Latvijas politiķiem
Vjačeslavs Dombrovskis: Ekonomikas ministra muļļāšanās un tās cena
14:27
Kosmētikas sastāvdaļu ABC: vielas, kas patiesi darbojas
14:26
VIDEO. Kurzemē kādas ģimenes mājā apmetusies vāvere ar sešiem mazuļiem
14:03