“Sieva nepacēla telefonu, tāpēc tagad rindā jāgaida 8 mēnešus” – kāds tēvs sašutis par rindu sistēmu bērnu slimnīcā 0
Linda Tunte

Foto. LETA © Edijs Pālens

Soctīklā “X” pamanījām kāda tēva ierakstu, kurš ir sašutis par rindu sistēmu slimnīcā. Noskaidrojām par šo situāciju vairāk!

Reklāma
Reklāma
Veselam
Kura zivs ir visvērtīgākā uzturam: 10 sugas, kas “laipni lūgtas” uz tava šķīvja
“Es zinu, par ko es runāju!” Gordons paziņo, kad aktīvais karš būs beidzies un kur atradīsies Ukrainas robežas 143
Veselam
Lūk, kā izskatās nekopta sieviete: 7 pazīmes, kas par to liecina 30
Lasīt citas ziņas

Vīrietis raksta: “Jūnija beigās sieva ar bērnu bija Bērnu Psihiskās Veselības centrā, kur tika nosūtīts (bērns) uz daudzām terapijām. Tajā pašā dienā sieva piereģistrējas uz gaidīšanas rindām (tajā centrā). Reģistraturā teica – zvanīsim, kad pienāks rinda. 16.septembrī sieva nepacēla zvanu, pārzvanīja 17.datumā no rīta, tad atbildēja – tā kā nepacēla pirmajā reizē (16.septembrī), vieta ir atdota citiem. Šodien zvanīja un prasīja par to, vai ir kaut kas pavirzījies uz priekšu, bet veca “dziesma”: tāpēc, ka 16. datumā nepacēlāt … Tad sieva runāja paaugstinātos toņos.”

CITI ŠOBRĪD LASA

LA.LV sazinājās ar BKUS, lūdzot skaidrot, kā notiek pierakstīšanās gaidīšanas rindā un kā vecākiem rīkoties.

Atbildi sniedza Inuta Vērzemniece, Bērnu slimnīcas Attālinātas klientu apkalpošanas centra vadītāja.

Viņa norāda: “Konsultēties pie Bērnu slimnīcas speciālistiem dodas bērni no visas Latvijas, līdz ar to pieraksta laiki pie atsevišķiem speciālistiem ir vairākus mēnešus uz priekšu. Pie speciālistiem Bērnu un jauniešu psihiskās veselības centrā rindas ir īpaši garas, jo arvien pieaug pieprasījums pēc pakalpojumiem, kas saistīti ar psihisko veselību. Pie dažiem speciālistiem, ja vien situācija nav neatliekama vai akūti risināma, rindā jāgaida pus gadu un ilgāk.

Ja, pierakstoties uz vizīti vai izmeklējumu, pie konkrētā specialista nākamie pieraksta laiki vēl nav atvērti, bērns tiek pierakstīts gaidīšanas rindā, kas nozīmē, ka varam viņa vecākiem zvanīt uz norādīto tālruni, ja kāda vieta atbrīvojas. Tā gadās, jo nereti vecāki pierakstās pie speciālista vairākas vietās, kā arī mēdz būt situācijas, kad bērns vai vecāki saslimst un tāpēc jau iepriekš zina, ka netiks uz noteikto laiku.

Esam ļoti pateicīgi visiem, kuri, zinot, ka neieradīsies vai neatvedīs bērnu uz vizīti vai izmeklējumu, savlaicīgi atsaka vizīti. Taču gadās, ka atteikumu saņemam vien dienu vai pat dažas stundas pirms ieplānotā Bērnu slimnīcas apmeklējuma laika. Šādās situācijās pēc kārtas zvanām visiem, kas ir gaidīšanas rindā, jo citādi, ja vieta netiks aizpildīta, gaidīšanas laiks automātiski pagarināsies visiem.
Mums ir ļoti žēl, ka nācās apbēdināt zvanītāju, kura nebija ar mieru noklausīties līdz galam mūsu darbinieces skaidrojumu, kāpēc iespēja tikt pie speciālista bija, bet vairs nav pieejama. Nākamajā reizē, kad atbrīvosies kāda vieta, mēs to atkal pēc kārtas piedāvāsim tiem, kas ir gaidīšanas rindā.

Reklāma
Reklāma

Pieredze liecina, ka mūsu sabiedrība kļūst arvien atbildīgāka, arvien vairāk vērojam, ka vecāki vai bērni no 14 gadu vecuma laikus atsaka pierakstu, ja zina, ka nevarēs ierasties. Paldies visiem, kuri atsaka pierakstu, dodot iespēju citam bērnam agrāk tikt pie speciālista.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.