Mobilā versija
+0.2°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
13. janvāris, 2015
Drukāt

Cik bieži jāsvīst sporta zālē, lai mazinātos svars?

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

“Cik reižu nedēļā jāiet uz sporta klubu, lai sāktu samazināties liekais svars? Vai tiešām nodarbībās jāsvīst katru dienu vairākas stundas, lai iegūtu skaistu augumu?”

“Varu jūs nomierināt – tik traki nav! Vidējas intensitātes fiziskai slodzei (tā var būt, piemēram, aerobika sporta klubā vai mājās spoguļa priekšā, skriešana uz trenažiera vai brīvā dabā) vajadzētu būt četras reizes nedēļā, vislabāk katru otro dienu un vismaz 45 minūšu ilgai. Ja ir zemas intensitātes slodze, piemēram, soļošana vai nūjošana, nodarbībai jābūt stundu līdz pusotru garai,” iesaka kluba Reaktors fitnesa trenere Kristīne Burševica-Siliņa. “Protams, jo vairāk laika atvēlēsiet fiziskām aktivitātēm, jo ātrāk izdosies sasniegt vēlamo rezultātu, taču fiziskās slodzes intensitātei jābūt pielāgotai vecumam un fiziskajai sagatavotībai. Lai iegūtu skaistas ķermeņa aprises, vēlamas arī muskulatūru nostiprinošas spēka nodarbības, kur papildu slodzei izmanto hanteles, gumijas lentes, stepa solu un citus fitnesa rīkus. Vajadzētu arī apmeklēt dietologu. Lai atbrīvotos no liekajiem kilogramiem, tikpat svarīgs ir veselīgs un sabalansēts uzturs.”

 

366_C_logo1

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+