Mobilā versija
Brīdinājums -0.1°C
Evija, Raita, Jogita
Piektdiena, 2. decembris, 2016
27. maijs, 2014
Drukāt

Kad miegs bēg, jābēg no bezmiega

pulkstenis4

Portāls easy2beauty atgādina, ka mūslaiku stress lielai daļai cilvēku radījis nopietnu problēmu – bezmiegu. Negulētas naktis tieši atsaucas uz pašsajūtu un garastāvokli, bet rezultātā – uz izskatu, veselību un darbaspējām.

Portāls iesaka pāris vienkāršus risinājumus, kas neprasa ne lielus līdzekļus, ne arī daudz laika, turklāt, atšķirībā no atsevišķām miegazālēm, neizraisa pieradumu.

1. Palīdz… aukstums. Ieejiet vēsā dušā, ja istaba vēsa, pastaigājiet pa to bez drēbēm – nevajdzētu gan nosaldēt pēdas! Pēc tam – zem segas, un aukstuma – siltuma kontrasts palīdzēs miegam atnākt ātrāk.

2. Pastaiga svaigā gaisā. Ņemiet zem rokas dzīvesbiedru, draudzeni, bērnu un izejiet uz nesteidzīgu, pusstundu garu pastaigu parkā.

3. Glāze silta piena. Protams, ja jums piens garšo. Tam var pielikt karotīti medus, piebērt kanēli vai niecīgu šķipsniņu safrāna. Ja ne – tēja ar baldriānu, apiņiem, lavandas vai apelsīna ziediem, melisa, piparmētras…

4. Siltums – ieejiet siltā vannā, kurai piebērta melisas, lavandas, piparmētru vai kumelīšu tēja. Ja gatavot vannu laiskums vai tās mājās vienkārši nav, var izsildīt kājas karstā ūdenī ar baldriāna uzlievi (aptuveni 25 grami uz 5-7 litriem ūdens).

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+