Foto: SHUTTERSTOCK

Ja dzersi kafiju konkrētā laikā… jauns pētījums varētu mainīt mūsu ikdienas paradumus 13

Pievieno LA.LV

Kafijas dzeršana vairākkārt saistīta ar labāku sirds veselību un ilgāku dzīvi. Tomēr jauni pētījumi norāda, ka šie ieguvumi varētu būt atkarīgi no tā, kad kafiju patērē, raksta CNN.

Kokteilis
Darbs, kas var izjaukt laulību: 11 profesijas ar augstāko šķiršanās risku
Kokteilis
Pēc fiasko ar “Pitbull” latviešiem vēl viens trieciens – pēdējā brīdī koncertu atceļ vēl viena zvaigzne
Kokteilis
Trāpīts desmitniekā? Tavā dzimšanas mēnesī “ieprogrammēts” veids, kā tu tiec galā ar grūtībām
Lasīt citas ziņas

Saskaņā ar otrdien publicēto pētījumu “European Heart Journal”, kafijas dzeršanas ierobežošana līdz rīta stundām varētu būt visizdevīgākā – un tas attiecas uz jebkuru patērēto daudzumu un citiem iespējamajiem faktoriem.

“Šis ir pirmais pētījums, kas analizē kafijas dzeršanas laika paradumus un to ietekmi uz veselību,” teica vadošais autors Dr. Lū Či, Tulane Universitātes sabiedrības veselības un tropiskās medicīnas skolas profesors, preses relīzē. “Parasti mēs neizsniedzam ieteikumus par ēdienreižu laikiem, taču varbūt mums vajadzētu par to domāt nākotnē.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.