Publicitātes foto

Priekšlaikus dzimušo mazuļu atbalstam saziedoti vairāk nekā 35 tūkstoši eiro 0

Dažu mēnešu laikā labdarības kampaņai Dod spēku vismazākajam! cilvēki saziedojuši 35 427,17 eiro Latvijā pirmās piena bankas izveidei, ziedojot Rimi veikalos un Bērnu slimnīcas fondam, kā arī iegādājoties Aptamil 2, 3 vai 4 mākslīgos piena maisījumus. Minētā naudas summa ir pietiekama, lai iegādātos vienu no vissvarīgākajām ierīcēm mātes piena bankas projekta īstenošanai – mātes piena analizatoru, kura izmaksas lēšamas vismaz 27 000 eiro apmērā.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Labdarības kampaņas īstenotāji izsaka pateicību par atbalstu līdzcilvēkiem, kuri iesaistījās, ziedojot līdzekļus Latvijā pirmās mātes piena bankas izveidei.

“Tas ir liels pirmais solis, lai varētu nodrošināt vēl labāku priekšlaikus dzimušo bērnu aprūpi un atbalstītu jaunās māmiņas šajā sarežģītajā posmā’’, uzskata viena no mātes piena bankas idejas iniciatorēm, Latvijas Neonatologu biedrības valdes priekšsēdētāja, Bērnu Klīniskās universitātes slimnīcas neonatoloģe Amanda Smildzere. “Piena analizators palīdzēs nodrošināt maksimāli optimālu barošanu, ar atbilstošu nepieciešamo sastāvdaļu (tauku, ogļhidrātu, olbaltumu) daudzumu, sevišķi maza svara bērniem. Plānojam mātes piena banku ieviest jau tuvākā 1- 2 gadu laikā”, skaidro A.Smildzere.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mātes piena bankas izveide ir apjomīgs projekts, kas nezaudē savu aktualitāti. Katru gadu Latvijā priekšlaicīgi piedzimst ap 1000 bērnu, un šī statistika ir nemainīga jau vismaz 10 gadus. Tas sakrīt ar Rietumvalstu tendencēm, kur dažādi faktori, to skaitā mātes vecums un hroniskas slimības, palielina priekšlaicīgu dzemdību risku. Mēs esam ieinteresēti dot savu artavu, lai kopīgiem spēkiem uzlabotu Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāti, īpaši to, kuriem pirmajās dzīves dienās apkārtējo atbalstu vajag visvairāk.’’, uzskata Guntars Zālītis, Nutricia vadītājs Baltijas valstīs.

Teju 20 tūkstoši eiro savākti projekta atbalstītāju, veikalu tīkla Rimi un Supernetto ziedojumu kastītēs un Mans Rimi naudas uzkrājumos. Tāpat cilvēki kampaņu atbalstījuši, iegādājoties Aptamil 2, 3 vai 4 mākslīgos piena maisījumus ar akcijas uzlīmi, kopā šādi saziedojot 9 503 eiro, kā arī ziedojot Bērnu slimnīcas fondam, kur savākti 5952,14 eiro.

Labdarības kampaņu “Dod spēku vismazākajam!” rīko Nutricia sadarbībā ar Latvijas Neonatologu biedrību, Bērnu slimnīcas fondu, Rimi Latvia un piekšlaikus dzimušo bērnu vecāku biedrību Esmu klāt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.