Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Paula Čurkste

“Vai tad nevarēji rītu sagaidīt? Ko tu vispār atbrauci?” Paciente piedzīvojusi pazemojošu situāciju slimnīcā 106

Kāda rūjieniete piedzīvojusi pazemojošu situāciju Vidzemes slimnīcas Uzņemšanas nodaļā, kurā viņa griezās ar sūdzībām par sāpošu vēderu, taču mediķi izturējās tā, it kā viņa būtu simulante, vēsta sabiedrisko mediju portāls LSM.lv.

Reklāma
Reklāma
Veselam
11 drošas pazīmes, ka ar jūsu veselību viss ir kārtībā
VIDEO. “Kaut ko tādu dzīvē nebiju redzējusi!” Kristīne netālu no Valmieras vakarā sastapusies ar veselu “zoodārzu” 8
VIDEO. “Vai nu runājiet latviešu valodā, vai es nesaprotu!” Stingrs autobusa šoferis izpelnās pretrunīgu reakciju, atsakoties apkalpot sievieti ar bērnu
Lasīt citas ziņas

“Man sāka sāpēt vēders diezgan agri, ap trijiem. Tad līdz septiņiem es mocījos, un tad es nolēmu, ka es varu aizbraukt pati uz slimnīcu. No rīta ap astoņiem es biju slimnīcā, un desmitos mani jau izrakstīja, un slēdziens bija, ka tas ir gastrīts,” Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumā “4. studija” stāstīja sieviete.

Viņai izrakstīti medikamenti, un viņa mierīgu sirdi devusies mājās, taču vakarā sāpes atgriezušās ar jaunu sparu. Bija jau deviņi vakarā, kad neatliekamā medicīniskā palīdzība jaunieti ar neciešamām vēdersāpēm nogādājusi Uzņemšanas nodaļā. Taču tur gaidītās palīdzības vietā viņa esot saņēmusi nievājošu un pat pazemojošu attieksmi.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Pienāca pie manis māsiņa un teica: “Ko tu vispār šeit dari? Tu taču no rīta jau biji, mēs jau visus norādījumus tev devām, kas ir jādara,” viņa atminējās.

Mediķe pacientei likusi nojaust, ka arī sāpēm tomēr ir jārespektē svētku dienas. Tikmēr sāpes pastiprinājušās un pazemojumi arī. Viņa vairs neesot spējusi valdīt asaras, klausoties, kā viņa aiz muguras tiek aprunāta un dēvēta par simulanti.

Sievietei tika veiktas asins analīzes, kā arī viņu izmeklējis ķirurgs, kuram arī radušās aizdomas par aklo zarnu. Pēc pāris minūtēm speciālists veicis ultrasonogrāfiju, kura tātad tomēr bija pieejama.

Operācija bijusi veiksmīgāka nekā komunikācija Uzņemšanas nodaļā. Sieviete par piedzīvoto nolēma neklusēt – uzrakstīja iesniegumu Vidzemes slimnīcas vadībai, kā arī Veselības inspekcijai (VI).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.