Mobilā versija
Brīdinājums -0.1°C
Evija, Raita, Jogita
Piektdiena, 2. decembris, 2016
21. maijs, 2015
Drukāt

5 iesildīšanās vingrinājumi pirms riteņbraukšanas. Iesaka skeletonists Martins Dukurs

1. Aizmugurējo augšstilbu un kāju ikru muskuļu iesildīšanai – atspiediens

1no5
Publicitātes fotoPublicitātes foto

Jau šo svētdien, 24.maijā, norisināsies Ķekavas velomaratons – riteņbraukšanas svētki ne tikai profesionāliem riteņbraucējiem, bet ikvienam velobraukšanas entuziastam. Vairāk nekā 2000 dalībnieku dosies trasē un pierādīs sevi, veicot kādu no četrām distancēm – Sporta, Tautas, Ģimenes vai Bērnu distanci. Lai arī cik gara būs veicamā distance, pats būtiskākais pirms došanās tajā ir atbilstoši iesildīties, kas palīdzēs ķermenim sagatavoties fiziskajai slodzei un izvairīties no nevēlamies savainojumiem un pārpūles. Ķekavas velomaratona vēstnesis, skeletonists Martins Dukurs, zina, cik svarīgi ir pirms treniņiem un sacensībām iesildīties, tādēļ piedāvā 5 vienkāršus vingrinājumus, kas ir viegli veicami un palīdzēs izvairīties no savainojumiem.

Vingrinājuma apraksts: līdzīgi kā veicot atspiedienus, atspiedies pret soliņu vai kādu citu augstāku virsmu. Ķermeni turi taisnu, ieliec vienu kāju,bet otru aizkabini aiz taisnās kājas. Pēc tam atkārto to pašu ar otru kāju. Tādā veidā tiek stiepti kāju ikru un aizmugurējie augštilbu muskuļi taisnajai kājai, kā arī iesildīta ahileja cīpsla – tieši tā riteņbraukšanas laikā tiek visbiežāk traumēta.

  1. Aizmugurējo augšstilbu un kāju ikru muskuļu iesildīšanai – atspiediens
  2. Priekšējo augšstilbu muskuļu iesildīšanai – izklupiens
  3. Aizmugurējo augšstilbu muskuļu, ahilejas cīpslas un muguras iesildīšanai – pēdas satvēriens
  4. Priekšējo augšstilbu muskuļu iesildīšanai – kājas satvēriens aiz muguras
  5. Augštilbu un ikru muskuļu, muguras un plecu iesildīšanai – noliekšanās

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+