Mobilā versija
+5.5°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
27. janvāris, 2015
Drukāt

Kā iemācīties turēt stāju. 8 padomi ikdienai

1. Skatu mazliet augšup

1no8
Foto - Horo.ruFoto - Horo.ru
Foto – Horo.ru

“Kaut gan labas stājas veidošanai vajadzīgi gadi, tomēr ir arī ātri paņēmieni tās uzlabošanai,” iepriecina ārsts ortopēds. Lai tos īstenotu, nav jādodas uz trenažieru zāli, vienkāršie paņēmieni izmantojami pat ofisā.

“Pirmkārt, jāsaprot, ka dziļākais iemesls saliektai mugurai ir tavā galvā! “Galvenā ķīla pareizai stājai ir pareizs plecu un galvas stāvoklis,” pārliecina ārsts. Visu laiku nolaižot skatienu un kā jaunam cīnītājam šūpojot galvu, tu provocē sakņupušu plecu veidošanos. Ievies jaunu ieradumu – pastaigas laikā skaties uz koku zariem vai otrā stāva logiem. Tas iemācīs tev turēt zodu augstāk par ierasto (risks: var novest pie paklupšanas uz kanalizācijas lūkas).

  1. Skatu mazliet augšup
  2. Saglabā stāju
  3. Vizualizācijas vingrinājumi
  4. Iedomājies, ka tev pasniedz medaļu
  5. Saruna ar priekšmetiem
  6. Stingri savilkta josta
  7. Nestabila sēdvieta
  8. Biežāk ieskaties spogulī

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+