Mobilā versija
Brīdinājums -2.3°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Svētdiena, 11. decembris, 2016
10. jūlijs, 2014
Drukāt

7 interesanti vingrojumi ar stepa solu tauciņu dedzināšanai

1. Nostiprina visu ķermeni, dedzina tauciņus

1no8
Foto - FotoliaFoto - Fotolia

Stepa solu var izmantot ne vien kā pakāpienu – arī kā svara bumbu un roku balstu pumpējoties. Regulāri veicot šos vingrojumus, nostiprināsim visu ķermeni, mazināsim sirds un asinsvadu sistēmas slimību risku un efektīvi dedzināsim liekos tauciņus.

Enerģiski veicamie vingrojumi – īpaši pirmie divi – liek sirdij strādāt ātrākā tempā, tā stiprinot to. Asinīm riņķojot straujāk, vielmaiņas procesi, tostarp tauku šķelšana, noris veicīgāk, skaidro stepa aerobikas trenere Eva Dzelme.

Svarīgi ievērot, ka uz šīs platformas jākāpj ar pilnu pēdu, vispirms liekot papēdi. Tā trenējam arī apakšstilbus un pasargājam potītes no traumām, ko var gūt, neveikli pakustoties. Stepa sola vietā var izmantot arī citu paaugstinājumu, piemēram, pakāpienu. Savukārt vingrojumos, kur tas jāceļ – lielu somu, kurā ieliktas grāmatas vai cits smagums.

  1. Nostiprina visu ķermeni, dedzina tauciņus
  2. Fiksā bezdelīga

  3. Izklupiens stingram dibenam

  4. Neparastā atspiešanās

  5. Teicams treniņš rokām

  6. Svaru stieņa vietā

  7. Smagais čemodāns

  8. Garā pupa


Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+