Foto-LETA

“Lido”: Latvijas sabiedrība arvien lielāku uzmanību pievērš pārtikas kvalitātei 0

Latvijas sabiedrība kļūst arvien izglītotāka par uzturu un aizvien lielāku uzmanību pievērš pārtikas kvalitātei, aģentūrai BNS pastāstīja sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma “Lido” valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Reklāma
Reklāma
“Piedošanu, bet šis ir reāli smieklīgi!” Sieviete “Pepco” iegādājusies dēlam bikses, taču vien vēlāk pamanījusi, ka tām ir dīvains defekts 13
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
VIDEO. “Bolt” taksists atklāj, kādu summu nopelnījis vienas nedēļas laikā: “Latvijā ir darbi, kur pelna mazāk”
Lasīt citas ziņas

“Esam gandarīti, ka kopumā Latvijas sabiedrība kļūst arvien izglītotāka par uztura jautājumiem un pievērš pārtikas kvalitātei aizvien lielāku uzmanību,” sacīja Auziņa, piebilstot, ka pērn “Lido” izglītoja sabiedrību par veselīgu uzturu un arī šogad turpinās aicināt ikvienu aizdomāties par uztura kvalitātes un veselīguma nozīmi.

Tāpat “Lido” šogad ir iecerējis turpināt darbu pie uzņēmuma iekšējo procesu sakārtošanas, veidojot sistēmu, kas kompānijai palīdzēs strādāt vēl efektīvāk un nodrošinās iespēju nākotnē atvērt arvien vairāk restorānu Eiropā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2014.gadā “Lido” strādāja ar 33,158 miljonu eiro apgrozījumu un 889 tūkstošu eiro zaudējumiem.

“Lido” galvenie darbības virzieni ir sabiedriskā ēdināšana, gaļas produktu pārstrāde, zivju produktu apstrāde, pusfabrikātu ražošana un realizācija. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Gunārs Ķirsons. Rīgā ir desmit “Lido” restorāni, kā arī gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja, veikals un veikals-kafejnīca. Tāpat “Lido” ir trīs restorāni Igaunijas galvaspilsētā Tallinā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.