Foto: ZumaPress/Scanpix/LETA

Turpmāk Covid-19 vakcinācijas tālruņa līniju apkalpos 60 cilvēki 1

No šodienas tālruņa līniju 8989, kas paredzēta, lai pieteiktos vakcīnai pret Covid-19, apkalpos 60 cilvēki, tādējādi sešas reizes palielinot tās jaudu, aģentūru LETA informēja Vakcinācijas projekta biroja pārstāve Agnese Strazda.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Līdz šim tālruņa līniju apkalpoja desmit cilvēki, bet no pagājušās nedēļas šos pienākumus veic jau 30 personas. Savukārt no šodienas plānots šo skaitu vēl palielināt, kad vienlaikus iedzīvotājus apkalpos 60 cilvēki.

Tālruņa līnijai 8989 mainīts arī darba laiks, un turpmāk tā darbosies katru darba dienu no plkst.8 līdz 20:00, kā arī reģistrēt sevi vakcinācijai varēs arī brīvdienās no plkst.9 līdz 17.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tālruņa līnija patlaban izmantojama tikai un vienīgi, lai nodrošinātu iedzīvotāju reģistrēšanu vakcīnas saņemšanai. Jebkādas konsultācijas saistībā ar veselības jautājumiem iedzīvotāji tiek aicināti uzdot savam ģimenes ārstam.

Tie iedzīvotāji, kas ir vecumā virs 70 gadiem un vēl nav pieteikušies savai vakcīnai, tiek aicināti reģistrēties vienā no trīs veidiem: pa tālruni 8989, pie sava ģimenes ārsta vai vietnē “manavakcina.lv”.

Veselības ministrija aicina iedzīvotājus vecumā virs 70 gadiem veikt pieteikšanos jau tagad, lai nodrošinātu savlaicīgu vakcinēšanos. Pašlaik Latvijā sākta tieši šīs vecuma grupas pakāpeniska vakcinācija.

Tālruņa līnijas mērķis ir nodrošināt pieteikšanos tiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri objektīvu iemeslu dēļ nevar izmantot pieteikšanās vietni “manavakcina.lv”. Gan “manavakcina.lv”, gan arī tālruņa līnija 8989 veido vienotu iedzīvotāju reģistru, kurā iekļauti tie iedzīvotāji, kuri vēlas vakcinēties. Šie dati tiks pakāpeniski izmantoti, lai prioritāro grupu kārtībā visus reģistrētos iedzīvotājus aicinātu vakcinēties.

Veicot zvanu, iedzīvotājiem sevi jāidentificē ar personas kodu un vārdu/uzvārdu un jānorāda savs tālruņa numurs un/vai e-pasta adrese.

Pakalpojumu turpmāk nodrošinās SIA “Ritmika” pēc Rīgas Austrumu klīnikas universitātes slimnīcas iniciēta iepirkuma. Līgumu ar SIA “Ritmika” slēdz Nacionālais veselības dienests.

Kā liecina portālā “Firmas.lv” pieejamā informācija, uzņēmums dibināts 1991.gadā un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. Saskaņā ar NACE klasifikāciju, uzņēmums tostarp īsteno informācijas zvanu centru darbību. 2019.gadā uzņēmums apgrozījis 288 805 eiro, gadu noslēdzot ar 58 286 eiro peļņu. Dati par uzņēmuma darbību 2020.gadā vēl nav pieejami.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.