Labs miegs 10

Straujais dzīves ritms, nemitīgās lietas, kas jārisina, neskaitāmie satraukumi katru dienu daudziem šobrīd ir ikdiena. Tas viss ietekmē arī miega kvalitāti.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Sievietes spēks un iedvesma: 10 ietekmīgas dāmas līderes, kas veidojušas Latvijas vēsturi 29
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosaucis 10 politiķus, kuru pieļautās kļūdas būtiski ietekmējušas Latvijas politisko un ekonomisko situāciju 137
Kokteilis
Viņi dzīvo, lai piedzīvotu! 10 vārdu īpašnieki, kuros mīt nepiesātināms ceļotāja gars
Lasīt citas ziņas

Vakaros ir grūti iemigt, rītos – grūti pamosties, miegs ir saraustīts, regulāri rādās murgi utt. Tās nav labas pazīmes, tas var būt viens no faktiem, kas liecina par veselības problēmām.

Protams, sākumā jāpamēģina to risināt ar visvienkāršākajām metodēm – atsakoties no ēšanas pirms miega, neskatoties datora vai telefona ekrānā pirms miega, ja nepieciešams, baudot kādu nomierinošu zāļu tēju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Miegs ir būtisks, lai mūsu ķermenis un prāts varētu uzlādēties — lai mūsu ķermeņa pulkstenis būtu saskaņots ar dabu. Miegs ietekmē praktiski visu mūsu ķermenī – sākot ar to, kā mēs jūtamies, un beidzot ar mūsu izziņas funkcijām. Tās kvalitāte, savukārt, atspoguļo mūsu vispārējo veselības stāvokli.

Daži laba miega rādītāji:
– Spēja aizmigt līdz 30 minūšu laikā.
– Gulēšana visu nakti, nepamostoties vai pamostoties reti.
– Enerģiska un atjaunota sajūta no rīta.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.