Foto: publicitātes

“McDonald’s” Latvijā plāno samazināt plastmasas salmiņu patēriņu par 1 miljonu gadā 0

Vadošais restorānu tīkls “McDonald’s” no 18. jūnija visos savos restorānos Latvijā pasniegs salmiņus pie dzērieniem tikai pēc īpaša pieprasījuma, tādējādi aicinot restorānu viesus atteikties no plastmasas salmiņu lietošanas.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

“McDonald’s” mērķis ir samazināt plastmasas salmiņu patēriņu par vienu miljonu gada laikā.

Salmiņu izsniegšana tikai pēc pieprasījuma nozīmē to, ka turpmāk “McDonald’s” pasniegs dzērienus no “McDonald’s” regulārās ēdienkartes bez salmiņiem, ja vien viesi tos neprasīs.
CITI ŠOBRĪD LASA

Atsevišķi dzērieni, kā, piemēram, piena kokteiļi un smūtiji arī turpmāk tiks pasniegti ar salmiņu.

“”McDonald’s” kā vadošais restorānu tīkls Latvijā ir apņēmies noteikt ilgtspējīgas alternatīvas plastmasas salmiņiem. Mēs esam pārliecināti, ka redzēsim ievērojamu plastmasas salmiņu lietošanas samazinājumu mūsu restorānos,”” saka Vladimirs Janevskis (Vladimir Janevski), “McDonald’s” rīkotājdirektors Baltijas valstīs.

“Neskatoties uz globāli kritisko vides stāvokli, valstī likumi un noteikumi vides jomā pilnveidojas ļoti lēni, bet sabiedrības izpratne un rīcības vēl tikai pakāpeniski attīstās. Ir atzinīgi vērtējams, ka apkārtējās vides kvalitātes uzlabošanai praktisko soļu iniciatori ir tieši biznesa sektors, pie tam uzņēmums ar plašu starptautisku atpazīstamību un klientu loku, to ieradumiem.

Šādi uzņēmums ne tikai mazina savu ietekmi uz vidi, bet reizē kļūst kā izglītības iniciatīva un videi draudzīgas izvēles veicinātājs lielajam patērētāju skaitam,” Pasaules Dabas fonda direktors Jānis Rozītis.

“McDonald’s” no 18. jūnija uzsāk savu iniciatīvu samazināt plastmasas salmiņus ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā un Igaunijā, lai panāktu lielāku pozitīvu ietekmi uz vidi visā Baltijas reģionā.

Salmiņu izsniegšana tikai pēc pieprasījuma ir daļa no “McDonald’s” globālās apņemšanās veicināt iepakojuma ilgtspēju. “McDonald’s” mērķis visā pasaulē ir līdz 2025.gadam pāriet uz 100% iepakojumu no atjaunojamiem, otrreiz pārstrādātiem vai sertificētiem materiāliem visos “McDonald’s” restorānos pasaulē un nodrošināt šo iepakojumu otrreizēju pārstrādi.

Reklāma
Reklāma

“McDonald’s” ir pievienojies Pasaules dabas fonda “Pasaules meža un mežsaimniecības tīkla programmai” (Global Forest & Trade Network), nosakot, ka visi šķiedru iepakojumi tiek izgatavoti no pārstrādātiem vai sertificētiem materiāliem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.