Mobilā versija
+2.9°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
21. janvāris, 2015
Drukāt

10 vienkārši paradumi, kas ievērojami uzlabos tavu miegu

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Daudzus no mums nomoka modernā slimība – bezmiegs. Tā cēlonis ir daudzu faktoru kopums – nepiemērots uzturs, fizisko aktivitāšu trūkums, stundām ilga laika pavadīšana pie elektroniskajām ierīcēm. Lai labi gulētu, nemaz nav jāpieliek tik daudz pūļu. Iekļauj savā dienaskārtībā šos 10 paradumus, lai pamostos atpūties un spirgts.

1. Samazini cukuroto dzērienu patēriņu.
Cukoroto dzērienu patēriņa samazināšana krietni uzlabos tavu miegu. Ja tu dienā izdzer, piemēram, trīs gāzētos saldinātos dzērienus, samazini šo patēriņu uz pusi un pēc plkst. 17 vairs nepatērē cukuru. Tas ļaus detoksicēt un metabolizēt tavā organismā visus šos parastos ogļhidrātus. Insulīna pieplūdums ķermenī tieši pirms naktsmiera kontrproduktīvi iedarbosies uz tavu nakts atpūtu.

2. Samazini kafijas lietošanu.
Tāpat kā cukurs paaugstina tavu insulīna līmeni, kofeīns var pacelt tavu adrenalīna līmeni. Ja tu esi liels kafijas cienītājs, samazini šā dzēriena patēriņu uz pusi un mēģini nelietot kafiju pēc plkst 17.

3. Veic ikrīta kardiotreniņu.

Ikrīta kardiotreniņš tiešā mērā ietekmē tavu miegu vakarā. Tas liek piecelties no gultas agrāk, bet vakarā ļauj vieglāk iemigt. Ar 30 minūšu kardiotreniņu būs pietiekami – vai nu tas ir lēns skrējiens vai pastaiga ar suni.

4.  Apēd mazliet augļu.
Neliels ogļhidrātu daudzums pirms nakts miera palīdzēs organismam izstrādāt melatonīnu. Apēd saujiņu vīnogu, apelsīnu vai citu augli, kas palīdzēs tev iemigt.

5.  Dzer zāļu tējas
Nē – cukuram. Nē – kofeīnam. Jā – zāļu tējai!
Zāļu tējas, piemēram, piparmētras vai kumelīšu tējas, ir lielisks veids, kā nomierināties un relaksēties pēc darba dienas.

6. Vairāk lasi.
Ja uzturs un vingrinājumi palīdz miegam, tas pats attiecas uz prāta nomierināšanu. Paņem tasīti zāļu tējas, apsēdies un kaut ko vieglu palasi, lai relaksētu savu prātu.

7. Pacilā svarus.
Pēc pusdienām pavadi kādu laiku, cilājot svarus. Muskuļu iekustināšana sadedzinās cukuru tavās asinīs, un tas savukārt ļaus tev labāk iemigt.

8. Nekādu elektroniku gultā.
Izslēdz savu tālruni plkst. 23 un ļauj, lai tas paklusē līdz pkst. 6. Tas ārstē no darbaholisma un bezmiega labāk par jebkuru citu no ieteikumiem.

9.  Vairāk nodarbojies ar seksu.
Guļamistabai ir jābūt svētai vietai, kur tu kopā ar partneri nododies intīmām aktivitātēm. Orgasms ir liels stresa atbrīvotājs, izdalās oksitocīns un serotonīns, kuri ļauj justies miegainam un relaksētam. .

10. Dzer vairāk ūdens.
Ja tu neesi tējas cienītājs, tad paņem garu glāzi ar ūdeni uz lēnām izdzer to pirms gulētiešanas. Tas palīdzēs tavam organismam attīrīties, kamēr tu guli, piegādās ūdeni tava organisma šūnām un palīdzēs gremošanai.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+