Lūk, pazīmes, kas liecina, ka jūs skatāties uz iepirkumu sarakstu kādam, kas vecāks par 70 gadiem. 0

Avīzes

Sarakstā ir fiziska avīze. Jaunākām paaudzēm tas šķiet gandrīz vai dīvaini. Mēs uzreiz saņemam ziņas savos tālruņos. Mēs uzzinām visu informāciju ekrānos, taču cilvēkiem, kas vecāki par 70 gadiem, fiziskas avīzes lasīšanas rituāls ir iesakņojies jau viņu būtībā. Runa nav tikai par informācijas iegūšanu. Tā ir pieredze, rutīna, papīra sajūta rokās.

Konservēti augļi

Konservēti persiki. Konservēti bumbieri. Augļu kokteilis. Preces, kas, šķiet, ļoti retu reizi būs jauna cilvēka iepirkumu sarakstā. Svaigi augļi izkonkurējuši konservētus augļus. Tomēr ne jau tiem, kas vecāki par 70 gadiem. Tas joprojām ir iecienīts ēdiens viņu vidū – nostaļģija.

Margarīns

Cilvēki, kas vecāki par 70 gadiem, joprojām bieži pērk margarīnu, neskatoties uz to, ka sviests ir atgriezies kā iecienītākā izvēle jaunāko paaudžu vidū. Viņuprāt, margarīns ir veselīgāks un praktiskāks, laba alternatīva sviestam.

Neņemiet vērā, ka uztura zinātne kopš tā laika ir mainījusi savu nostāju šajā jautājumā. Kad esat 50 gadus ticējis, ka margarīns ir labāks, ir grūti pārliecināt sevi par ko citu.

Ziepju gabaliņi

Ieejot jebkurā vannas istabā, kas pieder personai, kas jaunāka par 40 gadiem, jūs, iespējams, atradīsiet šķidrās roku ziepes vai ķermeņa mazgāšanas līdzekli. Ieejot vannas istabā, kas pieder kādam, kurš ir vecāks par 70 gadiem, tur atradīsiet ziepes. Īstas, vecmodīgas ziepes.

Šai izvēlei ir kaut kas ļoti praktisks. Ziepju gabaliņi kalpo ilgāk, rada mazāk plastmasas atkritumu un bieži vien ir lētāki nekā to šķidrās alternatīvas. Bet tas noteikti ir kaut kas vairāk nekā tikai praktiskums. Tas ir tas, kas šķiet pareizi. Tas ir tas, ko viņi vienmēr ir lietojuši. Un, ja jums ir vairāk nekā 70 gadu, kāpēc ko mainīt savās izvēlēs, kuras jūs ļoti apmierina?

Šķīstošā kafija

Daudzi cilvēki, kas vecāki par 70 gadiem, joprojām pērk šķīstošo kafiju, neskatoties uz kafijas kultūras uzplaukumu un labāku variantu pieejamību. Izsmalcinātas maltas kafijas nav par viņiem – ja uzdāvināsiet, viņi noteikti būs pateicīgi, bet iepakojums krās putekļus vai ar to tiks cienāti ciemiņi.

Konkrēti zīmoli, kurus viņi ir lietojuši gadu desmitiem

Šeit nav runa par konkrētu produktu, bet gan par zīmola lojalitāti, kas nosaka šīs paaudzes iepirkšanās paradumus. Cilvēki, kas vecāki par 70 gadiem, mēdz pirkt tieši tādus pašus zīmolus, kādus viņi vienmēr ir pirkuši. To pašu veļas pulveri. Tos pašus tējas maisiņus. Tos pašus cepumus.

Rakstāmpapīrs un aploksnes

Vecāka gadagājuma cilvēki regulāri raksta vēstules draugiem un ģimenei. Īstas vēstules, kas rakstītas ar roku, kamēr jaunā paaudze sūta īsziņas, e-pastus vai ziņojumus sociālajos tīklos.

Cepumi ciemiņiem

Cilvēkiem, kas vecāki par 70 gadiem, vienmēr pa rokai ir kārba ar cepumiem vai kāds našķis mazbērniem. Viņi paši tos neaiztiek, tie ir paredzēti piedāvāšanai ikvienam, kurš varētu atnākt ciemos.

Jaunākās paaudzes tā vairs īsti nedara. Ja kāds atnāk ciemos negaidīti, mēs piedāvājam viņiem to, kas ir. Bet cilvēkiem, kas vecāki par 70 gadiem, cepumu piedāvāšana viesiem ir elementāra viesmīlības lieta. Jūs nevarat uzņemt kādu savās mājās, nepiedāvājot viņam tēju, cepumus, konfektīti.

Visā šajā konsekvencē ir kaut kas jauks. Pasaulē, kas mainās tik strauji, kur tendences nāk un iet zibens ātrumā, ir mierinājums zināt, ka daži cilvēki joprojām pērk tās pašas ziepes un cepumus, ko viņi ir pirkuši gadu desmitiem ilgi.

Raksts sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.