Milana Belevica.
Milana Belevica.
Foto: publicitātes

“Olainfarm” grupas uzņēmumi turpina attīstīt tiešsaistes kanālus 0

Pasaules e-komercijas pārdošanas apjomi pēdējā desmitgadē nepārtraukti auguši, strauju izrāvienu piedzīvojot tieši aizvadītājā gadā — pandēmijas ietekmē teju visi mūsu iecienīti veikali ir izveidojuši tiešsaistes tirdzniecības platformas. Mūsdienās tiešsaistē var iegādāties itin visu, tostarp arī medikamentus.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Lasīt citas ziņas

Kā liecina ekspertu aprēķini, globālais e-farmācijas tirgus apjoms, kas 2019. gadā tiek lēsts 59 miljardu ASV dolāru apmērā, ar katru nākamo gadu varētu pieaugt aptuveni par 14 % un 2026. gadā sasniegt vairāk nekā 149 miljardus ASV dolāru*. Arī “Olainfarm” grupas uzņēmumi mērķtiecīgi iet digitālās transformācijas virzienā.

“Vēsturiski farmācijas nozare vairāk paļaujas uz tradicionālajiem pārdošanas un mārketinga modeļiem, mazāk uzmanības pievēršot e-komercijas priekšrocībām. Tāpēc droši var apgalvot, ka e-farmācijas iespējas un pakalpojumi šobrīd vēl nav pietiekami attīstīti un izaugsmei šajā jomā ir liels potenciāls.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vienlaikus mūsdienu realitāte, tostarp drošības aspekti un sabiedrības digitālo prasmju uzlabošanās, devusi pamatīgu atspērienu e-komercijas izaugsmei farmācijas jomā. Līdzīgi kā tas jau notiek daudzās nozarēs, pandēmija mudināja arī “Olainfarm” grupas uzņēmumus iet ātrāk digitālo kanālu attīstības virzienā,” uzsver Milana Beļeviča, AS “Olainfarm” valdes locekle.

Būtiski investējot digitalizācijas procesos, “Olainfarm” grupas uzņēmumi attīsta tiešsaistes kanālus. Tā, piemēram, pērnā gada nogalē zaļās farmācijas uzņēmums “Silvanols” izveidojis interneta e-veikalu, lai plašs dabīgu produktu klāsts būtu ērti un ātri pieejams klientiem visā Latvijā.

“2020. gads ir parādījis, ka nekas nav akmenī kalts un ir jābūt spējīgiem pielāgoties pārmaiņām pasaulē un realizēt jaunas iespējas. “Silvanols” e-veikals radīts ar mērķi uzrunāt cilvēkus, kuriem rūp sava veselība — primāri tās profilakse un ilgtermiņā. Esam inovatīvs uzņēmums, kas tagad piedāvā visaptverošu un plašu dabīgu produktu sortimentu arī e-platformā. Domājot globāli, šogad e-veikalus paredzēts atvērt arī Igaunijā un Lietuvā,” ar plāniem dalās Artūrs Rudmiezis, “Silvanols” valdes loceklis un Mārketinga un tirdzniecības nodaļas vadītājs.

Šobrīd varam novērot tiešsaistes e-aptieku tirgus pieaugumu Eiropas Savienībā, īpaši populāri attāli iegādāties medikamentus un kosmētikas produktus ir tādās valstīs kā Lielbritānija, Vācija, Nīderlande un Šveice. Pēdējā gada laikā arī vairākas aptiekas Latvijā sākušas produkciju piedāvāt tiešsaistē.

“2020. gada notikumi mainīja cilvēku domāšanu, paradumus un uzvedību. Strauji palielinājās to iedzīvotāju skaits, kas regulāri lieto internetu un veic pirkumus digitālā vidē. Mēs ejam uz priekšu laikam līdzi, un mūsu mērķis ir izveidot jaunu tirdzniecības kanālu, sniedzot iespēju pircējiem iepirkties, saņemt pakalpojumus un farmaceitisko aprūpi ērtākā, ātrākā un drošākā veidā.

Reklāma
Reklāma

Tādējādi paplašinot arī savu klientu loku un sasniedzot pārdošanas apjoma pieaugumu,” e-komercijas potenciālu uzsver Marina Serpova, “Latvijas aptieka” valdes priekšsēdētāja.

Tirdzniecība internetā aizsākās ASV pirms gandrīz 40 gadiem.Tolaik bija grūti iedomāties, ka tiešsaistē varēsim iegādāties gandrīz visu, sākot no mājsaimniecības tehnikas un apģērba līdz pārtikai, automašīnām un medicīnas precēm.

Arī “Olainfarm” meitas uzņēmums “Tonus Elast”, kas ražo modernus un konkurētspējīgus medicīnas izstrādājumus — elastīgās medicīnas jostas, stājas korektorus, apsējus un saites, kā arī veļu sievietēm gan pirmsdzemdību, gan pēcdzemdību periodam — 2020. gada otrajā pusē ir pieņēmis lēmums uzsākt aktīvu darbību tirgu diversifikācijas jomā.

“Mūsu mērķis ir pārorientēt būtiskus pārdošanas apjomus uz Eiropas Savienības un citu Rietumu valstu tirgiem. Gatavojoties šī soļa realizācijai, 2020. gada otrajā pusē ir uzsākts apjomīgs darbs pie uzņēmuma tēla pārveides, produktu portfeļa pārskatīšanas, strukturēšanas, iepakojuma dizaina maiņas, kā arī uzsākti darbi uzņēmuma interneta mājas lapas pilnveidošanai un sava e-veikala izveidei,” skaidro Jevgenijs Fedjaņins, “Tonus Elast” valdes priekšsēdētājs.

Iepirkšanās internetā ir kļuvusi par mūsu ikdienu, arī uzņēmēji ir gatavi piedāvāt savus pakalpojumus tiešsaistē, attīstot dažādus digitālos risinājumus un investējot tiešsaistes platformu izveidē. Nenoliedzami, šī tendence ir uz palikšanu.

“Olainfarm”, daļa no “Olainfarm” grupas, ir viens no vadošajiem farmācijas uzņēmumiem Baltijas valstīs, kas piedāvā augstas kvalitātes medikamentus un ķīmiskos farmaceitiskos produktus. Uzņēmuma biznesa stratēģija “UZ PRIEKŠU” iezīmē tā vīziju – kļūt par vienu no TOP10 Centrālās un Austrumeiropas ražotājiem līdz 2025. gadam.

Ar gandrīz 50 gadu ekspertīzi Olainfarm grupa piegādā ilgtspējīgus veselības aprūpes produktus un pakalpojumus ar pievienoto vērtību vairāk nekā 50 valstīm visā pasaulē. Grupā ietilpst – farmācijas uzņēmums “Olainfarm”, uztura bagātinātāju un medicīnisko iekārtu ražotājs “Silvanols”, elastīgo un kompresijas materiālu ražotājs “Tonus Elast”, aptieku ķēde “Latvijas aptieka” un veselības aprūpes un diagnostikas centri “DiaMed” un “OlainMed.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.