
“Es apzināti izvēlos dzert vairāk” 0
Pētījums arī norāda, ka Z paaudzes dzērāji biežāk izvēlas stipros alkoholiskos dzērienus un eksperimentē ar plašāku dzērienu klāstu nekā citas paaudzes. Turklāt viņi biežāk dzer bāros, restorānos vai klubos – gandrīz puse Z paaudzes dzērāju norādīja, ka viņu pēdējā dzeršanas vieta bijusi kāda no šīm vietām, kamēr tikai nedaudz vairāk par trešdaļu citu pieaugušo dzērāju minēja to pašu.
Interesanti, ka, atbildot uz apgalvojumu “Es apzināti izvēlos dzert vairāk”, Z paaudzes dzērāji visbiežāk piekrita, salīdzinot ar citām demogrāfiskajām grupām. Dati liecina, ka, lai gan mērenība ir pieaugoša tendence visās paaudzēs, uzskats, ka Z paaudzes dzērāji, kuri sasnieguši likumīgo dzeršanas vecumu, izvēlas ievērojami mērenāk dzert nekā citas paaudzes, nav patiess. Mērenība daļēji ir saistīta ar strukturālām dzīvesveida izvēlēm, bet lielā mērā to ietekmē arī cikliski ekonomiskie faktori. Tā kā arvien vairāk Z paaudzes pārstāvju tuvojas divdesmit gadu vidum, viņu rīcībā esošie ienākumi pieaug, ļaujot tērēt vairāk naudas alkoholiskajiem dzērieniem nekā pirms dažiem gadiem.
Kā raksta medijs, lai gan Z paaudze, iespējams, nav īpaši tendēta uz mērenību salīdzinājumā ar citām paaudzēm, mērenība joprojām ir pieaugoša tendence. Pieaugušie visās vecuma grupās izvēlas dzert mazāk, bet, kad viņi dzer, viņi vēlas interesantāku pieredzi.
Tas nozīmē, ka inovācijas kļūs arvien svarīgākas, un alkoholisko dzērienu industrija var kļūt tikpat pakļauta strauji mainīgām tendencēm kā modes industrija.
Ko sagaidīt nākotnē? Pagaidām nav skaidrs, vai Z paaudzes alkohola patēriņa pieauguma tendence turpināsies, viņiem kļūstot vecākiem. Tomēr pētījums norāda, ka alkohola ražotājiem būs jāpielāgojas strauji mainīgajām patērētāju vēlmēm, īpaši attiecībā uz inovatīviem dzērieniem, piemēram, gataviem kokteiļiem (RTD) un alus, kam ir īsāks ražošanas cikls, salīdzinot ar vīnu vai stiprajiem dzērieniem.