Foto: pexels.com

Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk limonādes vietā izvēlas ūdeni 0

Iedzīvotāji ikdienā sākuši dzert ievērojami vairāk ūdeni, tā norāda 23% respondentu jaunākā “Maxima mazumtirdzniecības kompass” pētījumā. Savukārt vecuma grupā no 18 līdz 24 gadiem ūdens patēriņu ir palielinājuši vairāk kā puse respondentu (51%).

Reklāma
Reklāma
Mēs tāpat vien nepadosimies! Ukraina sāk gatavoties sliktākajam scenārijam
Trampam atliek bezspēcībā vien noplātīt rokas: Putins atdzīvina 3 klasiskās Kremļa taktikas
FOTO. VIDEO. “Tur ir ļoti daudz VUGD automašīnu, glābēji kaut kur skrien!” Aculiecinieks ziņo par biedējošu skatu galvaspilsētas centrā 16
Lasīt citas ziņas
Tai pat laikā 20% no visiem aptaujātajiem norādījuši, ka samazinājies gāzēto dzērienu un limonādes patēriņš.

Ūdens patēriņš pieaudzis arī respondentu vidū no 18 līdz 24 gadiem – 29% norādīja, ka to izvēlas aizvien biežāk. Gāzēto dzērienu un limonādes patēriņš visvairāk samazinājies vecuma grupās no 18 līdz 24 gadiem (36%) un no 55 līdz 63 gadiem (22%). Novērots, ka vismazāk gāzētos dzērienus un limonādes patērē iedzīvotāji vecumā no 64 līdz 74 gadiem – tikai 44%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Zane Kaktiņa, “Maxima Latvija” biznesa analītikas departamenta vadītāja, papildina: ““Maxima Latvija” pārdošanas dati arī apstiprina, ka klienti arvien vairāk domā par veselīgu dzīvesveidu – pēdējo piecu gadu laikā ūdens apgrozījums bezalkoholisko dzērienu kategorijā palielinājies visstraujāk. Pērn pārdoto ūdens litru daudzums pieauga par 26,8%, jo īpaši negāzēta ūdens.

Līdzīgas tendences novērojam arī kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā ūdens apgrozījuma daļa bezalkoholisko dzērienu kategorijā ir palielinājusies.”

Saldināto dzērienu kategorijā apgrozījuma pieauguma līderos izvirzās Latvijas tradicionālais dzēriens kvass – tā patēriņš pieaudzis par 19,3 procentpunktiem, bet samazinājies pieprasījums pēc vitamīnu dzērieniem.

Visbiežāk patērētie bezalkoholiskie dzērieni iedzīvotāju vidū ir tēja un kafija, vismaz reizi dienā tos izvēlas 92% respondentu. “Maxima Latvija” pārdošanas dati liecina, ka kafijas patēriņā būtiskas izmaiņas nav novērotas, bet tējas apgrozījums ir samazinājies visās Baltijas valstīs; galvenokārt tas krities pēc tējas, kas nopērkama paciņās.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.