Foto – Shutterstock

Lasa arī jaunie 0

TV skatīšanās (34%), laika pavadīšana vai saziņa ar draugiem (27%), mūzikas klausīšanās (25%) un lasīšana (24%) ir populārākie brīvā laika pavadīšanas veidi pasaules patērētāju vidū. Lasīšana ir otrs populārākais laika kavēklis arī jaunākās paaudzes (15-20 g.v.) vidū. Tā ir izplatītāka nekā spēļu spēlēšana tiešsaistē (16%) vai laika pavadīšana sociālajos tīklos (17%). Ekonomiski aktīvo grupu vidū iecienīta ir arī ceļošana – to starp trīs iecienītākajiem laika pavadīšanas veidiem norādīja 22% respondentu 35-64 gadu vecumā un 25% vecākās paaudzes (65+) aptaujāto.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 15
VIDEO. “Divas mašīnas pašvaldības policijas atbrauca” – Ogrē slēgts bērnu izveidotais dzērienu veikals
Farmācijas gigants “AstraZeneca” atzīst, ka viens no tās Covid-19 vakcīnas blakusefektiem var būt pat nāvējošs 7
Lasīt citas ziņas

Par Nielsen starptautisko pētījumu
Nielsen Global Generational Lifestyles pētījuma ietvaros tika aptaujāti vairāk nekā 30 000 patērētāji 60 pasaules valstīs – Āzijas un Klusā okeāna reģionā, Eiropā, Latīņamerikā, Vidējos Austrumos, Āfrikā un Ziemeļamerikā. Pētījums atklāj, kā cilvēka gadu skaitlis ietekmē viņa patēriņa, taupīšanas, ēšanas, izklaides un darba paradumus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.